Politica de rambursare
Clientul, asa cum este definit conform legislatiei in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara indicarea vreunui motiv, in baza prevederilor legale si a principiilor de mai jos.
1. Termenul de retragere din contractul de vânzare a produselor expiră după împlinirea a 14 zile de la data după ce clientul a intrat în posesia fizică a produselor sau când o terță persoană, alta decât transportatorul, indicată de client, a luat posesia fizică a produselor. Dacă comandați mai multe produse într-o singură comandă care va fi livrată separat, perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând din ziua în care dumneavoastră sau o terță persoană, alta decât transportatorul, intrați în posesia fizică a ultimului produs.
2. În cazul în care doriți să retrageți comanda, în calitate de client sunteți obligat să contactați asistența noastră și să informați Daris, astfel încât să primiți instrucțiuni suplimentare despre cum să procedați înainte.
Următoarele cerințe trebuie îndeplinite înainte de a trimite înapoi un produs pentru rambursare.
- Aplicați un formular de retur în cutie
- Cutia nu este deteriorată
- Nu sunt prezente semne de utilizare pe produs/e
- Acoperiți cheltuielile de transport pentru retur.
- Nu au trecut mai mult de 14 zile după ce clientul a primit fizic produsul.
- În cazul în care produsul este plătit prin Ramburs la Livrare, se aplică un document de cont bancar curent în căsuța la care Daris ar trebui să efectueze plata înapoi.
De asemenea, Ypu poate descărca și imprima formularul de retur: Aici